wtorek, 28 stycznia 2014

Niedziela dla włosów (1)

Na blogu Anwen pojawiła się nowa seria: "Niedziela dla włosów". Dołączam do niej! Obecnie mam bardzo dużo wolnego czasu, więc moje "niedziele dla włosów" nie zawsze wypadają w niedzielę. Jednak kiedy znów rozpoczną mi się zajęcia to "niedziela" będzie wypadać w niedzielę. :)

Ostatnio mini eksperyment przeprowadziłam w zeszły czwartek. Nałożyłam olej ze słodkim migdałów na 3 godziny. Głowę umyłam Facelle, a następnie nałożyłam maskę Biowax do włosów suchych i zniszczonych wyjątkowo na 2 godziny. Włosy prezentowały się następująco:

...z fleszem i bez.



Na głowie przy okazji pojawił się śliczny "przyklap" i nie wyglądały szczególnie ładnie. Za to włosy w dotyku były miękkie, gładkie i sypkie.


Natomiast w niedzielę nałożyłam na włosy maskę Alterry z Granatem i Aloesem standardowo na godzinkę, umyłam Facelle, a całość zwieńczyły odżywka Gliss Kur Oil Nutritive z 7 olejkami (po raz pierwszy nałożony samodzielnie) na 5 minut i emulsja Gloria na skalp na 2 minutki. Taki efekt na włosach utrzymał się do następnego mycia (falki to efekt spania w warkoczu):

Bez flesza i z fleszem.



A tak w świetle dziennym z fleszem i bez.


Może mało "eksperymentalnie" i efektownie, ale przynajmniej w końcu widzę jaki mam kolor włosów... :P

Pozdrawiam,
Chomik. :)

2 komentarze:

  1. Cudne włosy! Już nie mogę się doczekać kiedy moje tak urosną :) Długość idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że nie będziesz musiała długo czekać. :) Mnie niestety w najbliższym czasie czeka podcięcie...

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.