niedziela, 11 września 2016

Spotkanie włosomaniaczek w Rybniku

Cześć!

Pod postem, gdzie zapraszałam na spotkanie blogerek, w komentarzu padła propozycja zorganizowania spotkania włosomaniaczek, które niekoniecznie są blogerkami. 


W związku z tym bardzo chciałabym Was zaprosić na takie spotkanie. Miało by ono miejsce oczywiście w Rybniku. Moja propozycja terminu to 2 października 2016 (niedziela). Godzina spotkania i dokładnie miejsce byśmy sobie ustaliły. Jeżeli któraś z Was jest chętna to napiszcie mi o tym na maila zakreconekolko@gmail.com 

Spotkanie jest dla wszystkich chętnych pasjonatek pielęgnacji włosów. Nie trzeba prowadzić bloga. Atrakcji żadnych nie przewiduję. Ot, tylko spotkać się, poznać i wymienić doświadczeniami. Może też będzie jakaś wymiana kosmetyków czy odlewek jeśli będziecie chciały. :)

Zapraszam,
Iza

4 komentarze:

  1. Super sprawa :) naprawdę fajna inicjatywa, marzę żeby takie coś odbyło się w Krakowie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że są organizowane w Krakowie. :) A jak nie to zawsze możesz sama coś zorganizować. :)

      Usuń
  2. Piękne włosy :) Szkoda, że mam tak daleko ;/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.