środa, 23 maja 2018

Zapowiedź targów kosmetyków naturalnych Ekotyki w Katowicach

Panie i Panowie!
Madam end Mesje!

Mam wielką przyjemność ogłosić, iż oto nadchodzą one: targi kosmetyków naturalnych Ekotyki! Odbędą się w miejscu niezwykłym, gdyż będzie to Szyb Wilsona w Katowicach (też nie mam pojęcia, gdzie to jest... szykuję już mapę) oraz w niezwykłym dniu - w Dniu Matki (26 maja - warto wpaść po prezent dla mamy). Warto wybrać się na to niezwykłe wydarzenie z kilku powodów:
1. Miejsce - Katowice dla mnie są bliżej niż Kraków.
2. Będą wspaniałe firmy z jeszcze wspanialszymi kosmetykami. Rzućcie okiem na plakat z listą wystawców.


3. Będzie można się pomaziać, a mazianie łapek to coś co kotki lubią najbardziej.
4. Na stoiskach czekać na nas będą promocje, o których możecie poczytać w wydarzeniu na Facebooku.
5. Wstęp na targi jest bezpłatny.
6. Będzie jedzonko foodtruckowe.
7. Można zrobić zdjęcie, które weźmie udział w konkursie.
8. Bo po prostu są to Ekotyki i trzeba na nich być.

Ekotyki polecam nie tylko dlatego, że jestem patronem medialnym, ale przede wszystkim dlatego, że bardzo lubię na nich być. Zetnijcie mi włosy jeśli kłamię. Na dowód podrzucam linki z edycji wrześniowej oraz marcowej, które odbyły się w Krakowie. Na edycji katowickiej również będę, ale niestety nie od początku, ponieważ pracuję w szkole i odrabiamy 1 czerwca. W każdym razie na pewno będę! A lista zakupów jak zwykle długa... Nie będę Wam jej prezentować, ale za to zwrócę uwagę na kosmetyki, z którymi warto żebyście się zapoznali, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście (kolejność przypadkowa).

1. Sylveco, Biolaven i Vianek - mój must visit. Oferta jest przebogata, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W dodatku ceny są przystępne, składy dobre, a producent polski.

2.  Ecolore - wciąż jestem mile zaskoczona po ostatnich Ekotykach, kiedy to pani podeszła bardzo profesjonalnie do mojej prośby, czyli wypróbowania podkładu firmy wymieszanego z kremem nawilżającym, a podkład okazał się świetny.

3. Wytwórnia mydła - kocham ich balsam do ust Miód i Wanilia za cudowny ciasteczkowy zapach i bardzo dobre działanie. Mają też całkiem ciekawe produkty do pielęgnacji stóp i dłoni.

4. Cashee - ich maść Konopie & Ogórecznik sprawdzała się u mnie na wszystko: podrażnienia, odparzenia, ranki, suchą skórę... Cena to niecałe 60 zł, ale jest bardzo wydajna i stosowałam ją baaardzo długo.

5. Natu Handmade - kolejny mój obowiązkowy punkt na każdych targach ze względu na sól Kokos & Wanilia. Mają ciekawy krem Królowa Pszczół, który kusi mnie od dawna, więc przyglądnijmy mu się lepiej.

6. Asoa - jeśli szukanie dobrego serum do twarzy to koniecznie zajrzyjcie na ich stoisko! Serum dla konesera okazało się być naprawdę świetnym produktem. Oprócz niego w ofercie znajduje się kilka innych tego typu produktów, które również są bardzo kuszące. A jeśli jesteście posiadaczkami włosów niskoporowatych, które kochają olej kokosowy, to obowiązkowo musicie się zaopatrzyć w masło do ciała Egzotyczne Mango. Używam go do olejowania włosów i daje u mnie rewelacyjne efekty.

Oprócz wymienionych wyżej polecam Wam także zajrzeć do wymienionych przeze mnie firm we wpisach o poprzednich edycjach. Prawie każdy (oprócz kilku wyjątków) sprawdził się u mnie co najmniej dobrze.

Wybieracie się na Ekotyki w Katowicach?

Pozdrawiam,
Iza

10 komentarzy:

  1. W tym roku natrafiam na sporo relacji w internecie z tych targów. Uwielbiam naturalne kosmetyki i mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazje się tam wybrać, bo na razie nie jest mi po drodze w południowe rejony Polski...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z okolic Katowic, wiec jestem zachwycona, że te targi będą właśnie tam :D Widziałam, że będzie Earthnicity to pewnie będzie okazja kupić moj ukochany podkład w okazyjnej cenie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie mogłam być na targach, ale akurat wtedy miałam umówiony zabieg na twarz. Uwielbiam naturalne kosmetyki. Nie dosyć, że tak świetnie pielęgnują to jeszcze sam zapach pozbawiony tej sztuczności sprawia, że po nałożeniu takiego kremu czy maseczki czuję się jeszcze bardziej zadbana. Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się nadrobić i będę mogła uczestniczyć w takich targach. Śledzę więc wpisy na bieżąco, bo myślę, że będziesz informować o nadchodzących wydarzeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w końcu uda mi się dotrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może w przyszłym roku uda mi się dotrzeć. Teraz nie dałam rady.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie eventy, dużo na nich wszelakiego dobrodziejstwa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ciekawych propozycji, zrobię rozpoznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest mieć dostęp do takich targów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kiedyś dotrzeć na takie targi, tyle tam fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam ale bardzo bym chciała kiedyś dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.