sobota, 20 września 2014

Tangle Teezer - który wybrać?

Halo!


Tangle Teezer jest szczotką, której chyba nie muszę przedstawiać. Świeci triumfy w blogosferze urodowej. Wymyślił ją londyński fryzjer Shaun P. Jej fenomen opiera się na elastycznych plastikowych ząbkach. O tym czy faktycznie jest aż tak wspaniała wspomnę Wam innym razem. Mogę jednak Was już zapewnić, że jest naprawdę przydatna w pielęgnacji włosów. Dziś zajmiemy się inny zagadnieniem: wyborem szczotki.



Pod koniec czerwca stanęłam pod wielkim wyborem: którą wersję Tangle Teezer kupić? Przyjrzyjmy się najpierw co mamy do wyboru.


Tangle Teezer Original
Zdjęcie z ezebra.pl


Wersja "oryginalna". Ma opływowy kształt i jest wyprofilowana. Część z ząbkami jest ułożona na prosto.

Cena:
- na stronie producenta: 55 zł
- w Hebe: 34,99 zł
- w sklepach internetowych: od 29,90 zł

Tangle Teezer Salon Elite
Zdjęcie z www.expert-kosmetyki.pl
Ma mnie wyprofilowany kształt. Część z ząbkami jest wygięta w łuk.
Cena:
- na stronie producenta: 55 zł
- w Hebe: ?
- w sklepach internetowych: od 29,90 zł

Tangle Teezer Compact
Zdjęcie z www.expert-kosmetyki.pl
Wersja kompaktowa składa się ze szczotki oraz nakładki na ząbki. Nadaje się do noszenia w torebce i na różnego rodzaju wyjazdach.
Cena:
- na stronie producenta: 65 zł
- w Hebe: 49,99 zł
- w sklepach internetowych: od 39,99 zł

Tangle Teezer Aqua Splash

Zdjęcie z sklep.tanlge-teezer.pl
Aqua Splash przeznaczona jest do użytku pod prysznicem czy na basenie. Jej kształt ma ułatwić użytkowanie podczas kontaktu z wodą.
Cena:
- na stronie producenta: 67 zł
- w Hebe: brak
- w sklepach internetowych: od 39,99 zł

Tanlge Teezer Flower Pot
Zdjęcie z www.expert-kosmetyki.pl
Kwiatuszek jest przeznaczony dla dzieci. W środku znajduje się miejsce na gumeczki czy spinki.
Cena:
- na stronie producenta: 49 zł
- w Hebe: 49,99 zł
- w sklepach internetowych: od 39,90 zł

Wróćmy do naszego pytania: którą szczotkę wybrać?
- Jeżeli mamy małe dziecko, to kwiatuszek będzie bardzo dobrym wyborem.
- Aqua Splash będzie idealne jeżeli czeszemy włosy pod prysznicem czy na basenie. Ma inną budowę niż reszta wersji. Nie jest zrobiona z dwóch części (jak Original, SE czy kompakt), więc woda nie ma jak przedostać się do środka, a w rezultacie szczotka nam nie spleśnieje.
- W sytuacji, gdy często przeczesujemy włosy poza domem, najlepszy będzie Compakt. Jego nakładka skutecznie ochroni ząbki przed uszkodzeniem i odgięciem.
- W domu dobrze sprawdzą się Original i Salon Elite. Pozostaje więc pytanie: który z nich? Najlepszym wyborem będzie ta szczotka, którą wygodniej się nam trzyma w dłoni. Najlepiej więc zajść do jakiegoś sklepu stacjonarnego, gdzie mają obie wersje i porównać jak leżą nam w dłoni. Można też poprosić kogoś znajomego o możliwość "zmacania" jej/jego egzemplarza. Jeżeli jednak jest to niemożliwe to więcej osób chwali wersję Original i to ją radzę wybrać.

W czasie mojego zakupu TT wybrałam się do sklepu i "przymierzyłam" obie wersje. Muszę przyznać, że dużo wygodniejszy dla mnie okazał się Salon Elite i to jego kupiłam.
Macie Tangle Teezer? Jak się u Was sprawdza?

Pozdrawiam,
Iza.

9 komentarzy:

  1. Osobiscie nie uleglam tej szczotce ;), ale... zakupilam wersje original i compact dla Corki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką szczotkę. Nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanotowałam sobie wersję Aqua Splash bo często rozczesują włosy na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te szczotki ale jakoś nie kusiło mnie żeby sobie taką sprawić ze względu na średnie opinie o nich:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w wersji Compact i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czarna mi się podoba i tą bym wybrała:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.