sobota, 2 lipca 2016

30 faktów o mnie

Dzień dobry!

Na specjalną okazję - specjalny post. Korzystając z chwili zanim zaleją mnie goście i zanim zacznę zajadać się tortem, dzielę się z Wami prywatą. :)

1. Mój ostatni chłopak śmiał się ze sposobu w jaki zjadałam miąższ kokosa, a że skojarzyłam mu się z chomikiem to mnie tak zaczął nazywać. A że chomiki biegają w kółku, które w dodatku jest przecież zakręcone, bo chomik w nim biega, to bloga nazwałam Zakręcone kółko. :)

Zdjęcie znalezione na: https://pl.pinterest.com

2. Studiowałam psychologię o specjalizacji klinicznej. Na moim dyplomie widnieje ocena celujący (poważnie!).

3. Przez kilka lat byłam harcerką. Największą radość sprawiała mi musztra. Potem trochę się namieszało, moja drużyna się rozpadła i od tamtej pory już się tym nie interesuję. Przypadkowo jechałam w sierpniu jako opiekun na kolonie do ośrodka harcerskiego i teraz w grudniu jako opiekun na biwak zuchowy. Nie planuję jednak powrotu. 

Zdjęcie z gimnazjum :D

4. Mam wrażenie, że jak na blogerkę kosmetyczną kupuję mało kosmetyków. Powoli też zużywam zapasy, więc jest ich coraz mniej. Bardzo dokładnie też zastanawiam się nad zakupem kolejnych kosmetyków (szczególnie do włosów). Nie kupuję byle czego.

5. Nie cierpię używać balsamów, maseł i olei do ciała. Nawet balsam Vaseline w sprayu mnie nie przekonał do smarowania się.

6. Lubię oglądać filmy i czytać książki, ale nie ograniczam się do konkretnych typów. Unikam jedynie typowych romansów i horrorów. Najłatwiej "wchodzi" mi fantasy i literatura młodzieżowa. Często bywam w bibliotece. Do kina chodzę rzadko, wolę oglądać w domowym zaciszu. Ostatnie obejrzane przeze mnie filmy w kinie to maraton "Igrzysk Śmierci" (z drugą częścią "Kosogłosa"), "Star Wars: Przebudzenie Mocy" oraz maraton z Kapitanem Ameryką.

Zdjęcie ze strony: forums.marvelheroes.com

7. Nie lubię filmów z dubbingiem i lektorem. Tylko napisy. Bajki za to bardzo lubię z dubbingiem, bo zazwyczaj jest rewelacyjny.

8. Mam młodszego brata, który studiuje mechatronikę.

9. Gram na komputerze - Wiedźmin 1, Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, StarCraft, StarCraft II, Harry Potter i komnata tajemnic, Harry Potter i wiezień Azkabanu... Chciałabym zagrać w Wiedźmina 3: Dziki Gon, ale nie mam w domu żadnego komputera, w którym byłaby wystarczająca grafika. :(

Zdjęcie z:
https://gryblog.wordpress.com/2010/08/24/wiedzmin-2-zabojcy-krolow-tapety/

10. W liceum byłam w klasie o profilu humanistycznym. Do dziś został mi ból głowy za widok licznych powtórzeń, braku interpunkcji, dziwnej składni.

11. Moja mama jest nauczycielką. Wyrazy współczucia przyjmuję w komentarzach.

12. Do moich ulubionych wosków zapachowych należą zapachu kwiatowe i korzenne. Nie lubię zapachów bardzo słodkich. Wolę Kringle Candle od Yankee Candle. Obecnie nie palę wosków, bo brat stłukł mi kominek. :(

13. Boję się wielu rzeczy. Nie oglądam horrorów czy innych straszniejszych filmów (takich jak np. "Straszny Film"). Jak kiedyś zobaczyłam "Koszmar z ulicy Wiązów" to przez tydzień nie mogłam spać. Do dziś przechodzą mnie dreszcze jak usłyszę melodię z serialu "Z archiwum X". Jako dziecko uwielbiałam Scooby-doo i przez odcinek z obcym przez wiele lat bałam się wyjść z pokoju, gdy było ciemno, bo miałam wrażenie, że mnie ten potwór goni. Dziś już tylko został mi strach przed odcinkiem z duchem lekarza.

14. Od dziecka jestem nieśmiała, ale jakieś 3-4 lata temu wzięłam się za siebie i teraz jest znacznie lepiej. Potrafię zabrać głos w grupie większej niż 5 osób co kiedyś było nie do pomyślenia.

15. Wierzę, że karma istnieje.

16. Przed snem zawsze wyobrażam sobie różne historie.

17. Gram na gitarze klasycznej amatorsko. Nie mam specjalnego talentu do śpiewania, więc głównie sobie brzdąkam.

18. Kocham tańczyć. W podstawówce należałam do kółka tańca ludowego, a w liceum uczestniczyłam w kursie tańca towarzyskiego organizowanego przez szkołę.

19. Marzę o obejrzeniu baletu "Dziadek do orzechów".

Zdjęcie z: https://www.youtube.com/watch?v=dQzCw7bDdkQ

20. Słodycze? Czekolada, czekolada, żelki, czekolada. Tiramisu, biszkopt, trufle czekoladowe. Nie przepadam za galaretką.

21. Wychodzę z założenia, że wszystko jest względne.

22. Czytam mangi i oglądam anime oraz dramy.

23. Moim hobby jest gotowanie. Uwielbiam Jamie'go Olivera i Karola Okrasę.

24. Przyprawy i zioła układam w szufladzie alfabetycznie i strasznie się wściekam na rodzinę, że już następnego dnia jest bałagan, bo opakowania po prostu wrzucają zamiast włożyć w odpowiednie miejsce.

25. Jako że uwielbiam książki kiedyś chciałabym mieć biblioteczkę. Książki oczywiście układam działami (kulinarne, historyczne, poezja, bajki, psychologiczne, powieści/opowiadania), a wewnątrz nich alfabetycznie według nazwiska autora.

26. Pisałam wiersze przez część podstawówki, całe gimnazjum i liceum oraz początek studiów. Obecnie nie piszę.

27. Uwielbiam bajki - czytać, pisać i opowiadać. Na punkcie Kopciuszka miałam kiedyś prawdziwego bzika. Powstały wtedy chyba ze 3 inne wersje tej bajki/baśni i 5 wierszy.

Zdjęcie ze strony:
http://pl.disneyprincess.wikia.com/wiki/Kopciuszek/Galeria

28. Lubię się obijać, ale w konkretny sposób. Zupełne nic nie robienie doprowadza mnie do szału.

29. Jestem bardzo kreatywną osobą.

30. Zazwyczaj dowiaduję się, że jestem młodsza niż w rzeczywistości. Miło mi słyszeć, że wyglądam na 20 lat. :)

Życzę Wam miłego wieczora. :)

Pozdrawiam,
już dwudziestopięcioletnia Iza

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy kierunek studiów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę myślałam, że jesteś młodsza, tylko studia dały mi do myślenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie byłam harcerką ale zawsze chciałam być, u nas w szkole nic właściwie się nie działo. Też byłam w klasie humanistyczne =j i nigdy nie rozumiałam przedmiotów ścisłych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie miałaś okazji, bo to była naprawdę ciekawa przygoda. :) Ja akurat z przedmiotami ścisłymi nie mam problemu. Co sugerują moje studia, które wbrew powszechnej opinii są i humanistyczne, i ścisłe. O czym się przekonują biedni studenci w sposób często bolesny. :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Dziki Gon, Krew i wino i cala reszte. Zmodernizowalam kompa specjalnie dla tych 60 klatek na sekunde. Bylo warto.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.