czwartek, 29 maja 2014

Po spotkaniu włosomaniaczek, czyli co nowego u mnie

Witajcie!

Ostatnio miałam sporo roboty ze względu na zaliczenia, ale znalazłam chwilę czasu i wpadłam na spotkanie włosomaniaczek ze Śląska, które odbyło się wczoraj. Od razu chcę podziękować dziewczynom za świetną zabawę. ;) Wielką radość sprawiła oczywiście wymiana cudowności. Pokazywałam Wam już co przygotowałam dziewczynom, a teraz zobaczycie między innymi co od nich dostałam. Przy okazji przypominam, że jakiś czas temu nałożyłam na siebie szlaban zakupowy. Żadnych nowych odżywek, masek, pomadek do ust i lakierów. Mogłam kupić tylko szampon, olej i krem. W chwili obecnej zredukowałam tę listę do kremu.

Tak wyglądają te cudowności, którymi jaram się jak chomik na suchej patelni.


W pierwszym rzędzie od lewej na górze stoi sobie olej Amla Jasmin, poniżej olej ryżowy, a na spodzie olej musztardowy. Następny rząd tworzą od góry balsam z żeń-szeniem z Seboradinu, maska Love2Mix z papryczką chili i pomarańczą oraz maska Eveline Argan + Keratin. Obok od góry stoi szampon Baikal Herbals do włosów zniszczonych, a pod spodem balsam na kwiatowym propolisie. Z prawej strony mamy odżywkę Nectar of Nature, a przed nimi leży 1/3 buteleczki Jantaru. Jeżeli kiedyś patrzyliście na moją wish-listę to łatwo się zorientujecie, że dostałam odlewki aż dwóch kosmetyków, które znajdują się na tej liście. Oczywiście nie wytrzymałam i już dzisiaj musiałam użyć balsam na kwiatowym propolisie i jestem bardzo zadowolona. :)

Jakiś czas temu dostałam też odlewki odżywki Garnier Goodbye Damage i balsamu Mr. Potter’s z aloesem i jedwabiem.


W Rossmannie ze względu na upały, które jeszcze do niedawna były, kupiłam na spróbowanie Bloker Ziaji. W połowie wakacji możecie spodziewać się recenzji porównawczej blokera z Etiaxilem. Oprócz tego kupiłam dwie saszetki peelingu enzymatycznego z Bielendy. Ostatnio miałam okazję go spróbować i całkiem fajnie zadziałał, a obecnie jest na promocji.


Wylądowałam również w Biedronce. Potrzebowałam w trybie pilnym kupić jakikolwiek balsam do opalania. Z racji, że znalazłam tylko jeden to właśnie on trafił w moje ręce. Był to balsam z Kolastyny z SPF 10, który jest dla mnie za słaby, ale i tak się przyda. Z drugiej części moich zakupów nie jestem dumna. Kupiłam bowiem saszetki masek Biovax do włosów blond i Naturalne Oleje. Nienawidzę siebie za to...


Ostatnią część nowości stanowi olej rycynowy oraz prezent od znajomych pod postacią oleju lnianego. W najbliższym czasie mam zamiar pić go oraz znowu olejować nim włosy.


Koniec chwalenia się. Pora na żale. Zastanawiam się, kiedy ja to wszystko zużyję...

Jak Wasze nowości? Też macie zbyt dużo kosmetyków?

Pozdrawiam,
Iza.

6 komentarzy:

  1. Jasne, że mamy dużo! Po spotkaniu tym bardziej ;) Ja zacznę testować swoje od jutra... a właściwe od dziś od olejowania! :) Ładnie się prezentują odleweczki u Ciebie ;)
    Aleksa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie to akurat nie pytam. :P Fajnie, że nie tylko ja mam taką radochę z ich powodu. ;) A u mnie olej idzie przy następnym myciu, czyli w niedzielę. Tylko muszę się zastanowić, od którego zacząć: ryżowy czy musztardowy?

      Usuń
  2. Ja ostatnimi czasy cierpię na suszę kosmetykową, i czekam na porządną promocję, aby je uzupełnić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak chciała... Robiłam dzisiaj porządki w kosmetykach i szafkach i wyszło mi, że mam 24 rodzajów odżywek, masek i balsamów do włosów w tym sporych odlewek i saszetek (np. z Biovaxa). Ciekawa jestem co trafi w Twoje ręce. ;)

      Usuń
  3. Wspaniałe nowości :)
    Ja mam stanowczo za dużo kosmetyków, cała szafka w meblościance zawalona zapasami, :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając Twojego bloga zawsze się zastanawiam gdzie Ty to wszystko mieścisz. Obstawiałam, że masz na to osobną szafę słusznych rozmiarów. :P

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.