wtorek, 17 listopada 2015

Akcja ZAPLECIONE - warkocz lina

Hi!

Od kilku dni możecie podziwiać zdjęcia warkocza holenderskiego zaplecionych dziewczyn. W tym poście chciałabym Was zaprosić do kolejnego warkocza - liny.


Jak zrobić linę?
1. Przeczesz włosy szczotką.
2. Opcjonalnie, ale najwygodniej: zrób kucyka i zwiąż go gumką.
3. Podziel włosy na dwie części.
4. Każdą cześć osobno okręć według własnej osi w tę samą stronę.
5. Owiń wokół siebie oba pasma w przeciwnym kierunku niż były skręcane.
6. Zwiąż gumką.

Wersja łatwiejsza (ale trudniejsza do zrozumienia z opisu):
1-3. tak jak wyżej
4. Skręcaj oba pasma wokół własnej osi jednocześnie skręcając je. - najlepiej ilustruje to tutorial Luxy Hair
5. Zwiąż gumką.

Przykładowy tutorial (dwa górne rzędy zdjęć):

Zdjęcie pochodzi ze strony: weselnybox.pl

Tutoriale filmowe:




The Cute Girls Hairstyles (dobierana lina)



Warkocza linę możecie zrobić i wysłać mi do 28 listopada na facebooku, w wiadomości, umieścić na swoim blogu lub wysłać na maila: zakreconekolko@gmail.com

PODSUMOWANIE

Okazało się, że warkocz lina był nie lada wyzwaniem, któremu sprostało zaledwie kilka z uczestniczek. A wydawałby się taki prosty, prawda? :)

Krysztally



Malwina




Izabella (ja)



Pamiętajcie, że możecie dołączyć w każdej chwili. :)

Pozdrawiam,
Iza

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta wersja warkocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam to zrobić i wbrew pozorom nie jest to takie proste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy załapać, w którą stronę powinno się kręcić w którym momencie. ;)

      Usuń
  3. Ojj, dawno z nim walczyłam i przegrałam :)
    Ale koczek na tutorialu wygląda super :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze podobał mi się taki splot, ale nie miałam pojęcia jak go zrobić :) Niestety moje włosy póki co są na to za krótkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wygląda ten rodzaj warkocza zrobiony z niewielkich pasm z prawej i lewej strony głowy, a potem spięty na środku z tyłu. Da się zrobić przy różnych długościach. :)

      Usuń
  5. Trochę dziwnie mi wychodzi, ale ćwiczę technikę, więc pewnie dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.