wtorek, 8 listopada 2016

Akcja Naturalne SPA (3) - peeling skóry głowy

Labas!

Akcji Naturalne SPA ciąg dalszy. Pierwsza odbyła się pod znakiem włosów, druga - cery, a zatem trzecia... też włosów. ;) 



Tym razem postawiłam na lepsze oczyszczenie skóry głowy i małe dopieszczenie włosów na długości. Wykorzystałam: olejek wzmacniający/regenerujący EcoLab, odżywkę kokosową Dr Organic, szampon normalizujący Vianek i biały cukier.



1. Włosy zwilżyłam zwykłą wodą pod postacią mgiełki. Olej lepiej się będzie rozprowadzał i lepiej się wchłonie. :) Olejek z Ecolabu wymieszałam ze sporą porcją odżywki kokosowej Dr Organic. Mieszankę nałożyłam na włosy na dwie i pół godziny.

Olejek regenerujący Ecolab

Skład: Argan Oil, Organic Olive Oil, Caprylic /Capric Triglycerides, Organic Prunus Amygdalus Oil, Organic Triticum Vulgare Oil, Tocopheryl Acetate, Collagen, Milk Peptide

Znajdziemy w nim olej arganowy, oliwę z oliwek, trójglicerydy, olej ze słodkich migdałów, olej z kiełków pszenicy, witaminę E (jako konserwant), kolagen i mleczne peptydy. Czyli mały ładny składowo olejek do włosów, ciała czy twarzy. :)


Odżywka kokosowa Dr Organic

Skład: Aloe barbadensis leaf juice, Aqua, Cetearyl alcohol, Cocos nucifera (Coconut oil), Glycerin, Brassicamidopropyl dimethylamine, Aspartic acid, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Tocopheryl acetate, Cocos nucifera fruit extract, Carica papaya (Papaya) fruit extract, Mangifera indica (Mango) fruit extract, Theobroma cacao (Cocoa) seed extract, Garcinia mangosteena (Mangosteen) fruit extract, Ficus carica (Fig) fruit extract, Citrus aurantium dulcis, Citrus aurantium bergamia (Bergamot) fruit oil, Citrus limon peel oil, Gamma undecalactone, Maltol, 3-Hexenol, Gamma octalactone, Diacetyl natural, Phenoxyethanol, Sodium phytate, Potassium sorbate, Ascorbic acid, Citric acid, Limonene.

To co rzuca się w oczy jeśli chodzi o tę odżywkę jest obecność soku z aloesu na pierwszym miejscu. Woda stoi dopiero na drugim. :) Oprócz nich w składzie znajdziemy wiele emolientów, w tym olej kokosowy, liczne ekstrakty (z kokosa, papai, mango, kakaowca, mangostanu, fig) oraz olejki eteryczne (pomarańczowy, bergamotka i cytrynowy). Poza nimi zawiera substancje pochodzenia roślinnego. Jako konserwant użyto fenoksyetanolu. Nie jest więc źle jeśli chodzi o skład, ale idealny też nie jest. :)


2. Po tym czasie wymieszałam szampon normalizujący Vianek z białym cukrem. Zmoczyłam porządnie skórę głowy i włosy, a następnie umyłam skórę głowy robiąc delikatny peeling. Wszystko zmyło się bez problemu. Drobinki cukru rozpuściły się. Włosy wyschły naturalnie.

Skład szamponu już Wam podawałam w pierwszym wpisie o akcji. Cukier składał się z cukru. ;)

Efekt? Zobaczcie sami. :)


Dociążone, ale nie obciązone. Gładkie, miękkie, błyszczące. Mogłyby być troszkę bardziej wygładzone, ale nie narzekam. Włosy u nasady odbite trochę bardziej niż zwykle, ale bez szału. 

Jak dopieszczacie siebie i swoje ciało? :)

Pozdrawiam,
Iza

4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.