niedziela, 25 maja 2014

NdW (18) - Biovax Keratyna + Jedwab, Kallos Color i kąpiel Marion



Witajcie!

Jak mija Wam cudownie zmienny pogodowo weekend? Najchętniej zaszyłabym się w jakimś przyjemnym basenie… A zamiast tego kolejna Niedziela dla Włosów! Mnie przez tę pogodę nie chce się rozpisywać, a przypuszczam, że Wam nie chce się za dużo czytać, więc będzie krótko. ;) Długo się zastanawiałam co zrobić, aż w końcu postanowiłam wypróbować domowej maski drożdżowej i trafiłaby na moją głowę, gdyby nie okazało się, że drożdży brak, a ja jestem zbyt leniwa żeby pójść na zakupy. Co takiego wymyśliłam w zamian?


1. Maska Biovax Keratyna + Jedwab na 1 h pod termocap i ręcznik.
2. Mycie szamponem odbudowującym Sylveco.
3. Maska Kallos Color na 10 min pod termocap i ręcznik.
4. Kąpiel odbudowująca Marion na 1 min.
5. Wyschły sobie samodzielnie.

I po tym wszystkim wyglądały tak (wybaczcie wyjątkowo fatalną jakość zdjęć):




Połączenie ogólnie okazało się całkiem udane. Kiedyś pewnie do niego wrócę. Uwierzcie mi na słowo, błyszczą się dużo bardziej niż zazwyczaj, a jeszcze do niedawna myślałam, że nie jest to możliwe. :)

Co dobrego zrobiłyście dzisiaj dla swoich włosów?

Pozdrawiam,
Iza

12 komentarzy:

  1. No własnie pięknie błyszczą! Ale żeś porobiła z tymi włosami haha :) Ale widać im się spodobało takie combo. Jest bardzo ładnie ;)
    Aleksa (vel Olinka ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi, hi... Aleksa... Przepraszam, ale naprawdę dobija mnie ten pseudonim. Za bardzo mi się kojarzy z Alexis z "Dynastii"... :P

      Dziękuję. ;) Też mi się wydaje, że im się spodobał taki miks. :)

      Usuń
  2. Oj, spodobało im się, to widać na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne włoski ;) Wyglądają na dopieszczone! ;)

    http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że się tak faktycznie czują. ;)

      Usuń
  4. Jaki blask! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Błyszczały się niesamowicie, ale chyba znalazłam coś po czym błyszczą się jeszcze bardziej. A ja się zastanawiam jak to możliwe...

      Usuń
  5. Włoski wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoski pięknie błyszczą!
    Kusi mnie ten kallos kolor... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go spróbować. Szczególnie jeżeli włosy nie mają nic przeciwko olejowi lnianemu. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.