czwartek, 22 stycznia 2015

Urodziny bloga i przedłużenie konkursu

Witajcie!

Dokładnie rok temu na tym blogu powstał pierwszy post. Przydałoby się chyba jakieś podsumowanie, prawda? Na początku jednak chciałabym poinformować, że ze względu na kiepską frekwencję konkurs urodzinowy, który miał się zakończyć jutro, trwać będzie do 31 stycznia. Mam nadzieję, że zgłosi się jeszcze więcej osób.


A teraz pora na podsumowanie!

W zasadzie nie wiem jak miałoby wyglądać... Najwięcej do tej pory pojawiło się postów z serii Niedziela dla Włosów. Mam wrażenie, że zdominowały tego bloga, co bardzo mi się nie podoba. Zastanawiam się nad przestaniem publikowania postów z tej serii, ale decyzji jeszcze nie podjęłam.

Pojawiły się też trzy wpisy o uzyskiwaniu skrętu bez użycia ciepła. Za niedługo na blogu Ewy ma się pojawić akcja Nakręćmy się na wiosnę, w której mam zamiar wziąć udział, więc pojawi się więcej wpisów na ten temat.

Zaczęłam też pisać o tym, jak czytać składy, a że temat mnie bardzo interesuje to nie zamierzam na tym poprzestać i pojawią się kolejne wpisy o tym. Mam też zamiar publikować więcej recenzji kosmetyków i opinii na temat różnych olei czy sposobów suplementacji. Postanowiłam się jednak skupić na rzeczach ważnych w pielęgnacji, np. olejowaniu, o którym planuję napisać od jakiś 3 miesięcy.

Jako że pielęgnacja włosów nie jest moim jedynym zainteresowaniem kosmetycznym, mam nadzieję, że wybaczycie mi, jeśli z czasem blog przestanie być typowo włosowy, a ogólnokosmetyczny. Mówiąc bardziej zrozumiale mam na myśli pisanie w większych ilościach także o pielęgnacji twarzy i o kosmetykach kolorowych.

Wyszło mi z tego krótkie i słabe podsumowanie. Mam jednak nadzieję, że wciąż będziecie ze mną, a ja zawsze znajdę chęci i czas na prowadzenie bloga. Dziękuję, że jesteście ze mną. :)

Jeśli macie jakieś sugestie, co mogłabym zmienić, co dodać albo co Wam się nie podoba, to dajcie znać.

Pozdrawiam,
Iza.

PS Jakoś tak bezobrazkowo dzisiaj...

8 komentarzy:

  1. Jestem z Tobą Kochana i z chęcią przeczytam posty o innej tematyce niż włosowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że pojawią się ,,niewłosowe'' tematy, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że się te tematy spodobają. :)

      Usuń
  3. Kochana, przede wszystkim gratuluje wytrwania w pisaniu i zycze Ci kolejnych, wielu tworczych blogowych lat :)! Bardzo chetnie poczytam i niewlosowe posty, sama probuje cos pod tym kontem rozwinac ;) Co do wpisu o olejowaniu, tez sie juz chyba z pol roku zbieram ;D Strasznie sie ciesze, ze wezmiesz udzial i w akcji "Nakrecmy sie na wiosne", dalo mi to wlasnie kopa, zeby powoli sie za to zabrac ;)! Dziekuje Ci za zamieszczenie banerka, 3mam kciuki za Twoje centymetry :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo. :) Dobrze wiedzieć, że nie ja jedna mam problem z zebraniem się do pisania na pewne tematy. Nie mogę się doczekać ogłoszenia kolejnej akcji przez Ciebie, a o akcji zapuszczania napiszę na dniach. :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeżeli podzielisz się ze mną swoją opinią. :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.